Thursday 26 July 2018

# beauty tips # Organic

BUNGA AJAIB AHLI SIHIR

Korang pernah tengok 'tangled'?

Dalam cerita tu ada seorang ahli sihir tua ni yang akan menyanyi-nyanyi pada sekuntum bunga sambil sapu aura bunga tu ke muka. Selepas beberapa minit kulit muka ahli sihir yang berkedut tu bertukar jadi cantik, muda remaja.

Image may contain: 1 person, night

Image may contain: 1 person, smiling, night and fire

Sejak zaman dulu-dulu lagi manusia dah menggunakan kuasa bunga atau ekstrak tumbuhan sebagai bahan antipenuaan. Walaupun di zaman moden ni, kajian menunjukkan bunga-bungaan memang mempunyai bahan aktif yang boleh meremajakan kulit.

YOUTH dari Shaklee telah terhasil setelah 8 tahun kajian klinikal. YOUTH terhasil dengan kuasa botani, yang hanya menggunakan 100% bahan aktif dari tumbuh-tumbuhan dan bunga-bungaan.





Salah satu daripada bunga-bungaan dalam YOUTH adalah Lotus Japonicus. Mengikut kajian, ekstrak dari bunga ini mampu mengaktifkan protein youth yang penting untuk penghasilan kolagen dan elastin.


                           Image may contain: flower, plant and nature   
                             (sama tak macam bunga ahli sihir?)
             Image may contain: text

YOUTH bebas dari bahan kimia, malah YOUTH ni tak ada 2500 bahan kimia yang kita selalu jumpa dalam skincare harian tu. Tapi YOUTH masih mampu memberi kesan yang sangat power kepada kulit kita. Macam magik!



Sebabnya, kesemua tumbuh-tumbuhan dan bunga-bungaan yang Shaklee pilih untuk menghasilkan YOUTH adalah tumbuhan dan bunga yang power. Yang ditanam secara organic, bersumberkan semulajadi tidak mengandungi racun, dituai pun secara organik. Hanya bahan-bahan berkualiti sahaja dipilih. Shaklee tak berkompromi dalam kualiti.







Hasilnya, setelah 8 tahun kajian klinikal tyang terperinci 100% wanita yang menggunakan YOUTH mendapat kulit yang lebih muda. 2 dari 3 orang dari mereka dapat kulit 10 tahun lebih muda tau. Dan tahap keremajaan kulit diorang ni diukur secara objektif menggunakan  "Skin Age Index" yang mana YOUTH menrupakan satu-satunya skincare yang jadikan skin age index ni sebagai penanda aras.

Formulasi YOUTH ni dah dipatenkan tau. Secara keseluruhan YOUTH ada 8 paten dan patent-pending. Jadi korang tak akan dapat kualiti yang sama dari mana-mana produk skincare yang lain.

Kita dah pakai 6 bulan tau, and I'm loving it!


Image may contain: 2 people, people smiling, text

PM kita di link ni untuk pembelian atau maklumat lanjut : www.wasap.my

**YOUTH adalah produk premium, kualiti tak tertanding dengan produk tempatan apatah lagi produk timbang kilo. You will pay for the quality and i'm sure u will be one happy customer.


Love,
Aishah

No comments:

Post a Comment